onsdag 24 februari 2010
Hallo hallo!

Idag när jag vaknade så ville inte jag gå upp alls, jag bara la mig på kudden om och om igen och det kändes som jag skulle kunnat sova hela dagen. Men till slut kom jag upp och började göra dagens sysslor, sen bar det iväg till dagis med Emilio. Elias och jag åkte sen vidare till BVC för att göra 1½ års kontroll. Jag har ju varit lite orolig över hans mat, han är så DÅLIG på att käka. Men han följer kurvan bra, så dom verkar inte alls oroliga för det.
Dom sa också att det är inte ofta det kommer in en kille i 1½ års åldern och snackar så mycket som Elias gör =)

Nu är vi hemma och har käkat lite och nu ligger Elias och sover, jag har snackat i telefon med Elin. Tydligen fick hon aldrig tillbaka sin telefon,men hon skulle gå och kolla på krogen där vi var. Jag bad ju killen att lämna den till ägaren då hon känner honom.
Nu ska jag ringa en gammal granne till mig,som jag hade när jag bodde i Malmö. Han är 78 år gammal men beter sig som max 30. Han är JÄTTE snäll och fin och go mot mig och min familj, Han tyvärr inga egna barn, så jag har blivit som hans låsas dotter.
Han bryr sig om min familj och även mina föräldrar och bror.

Ikväll åker vi nog till mamma och pappa och sover där, för imorgon har jag fullt upp med läkarbesök med barnen, men just nu bara slöa på soffan, ringa Åke och sätta på kaffe.
PUSSS





TRÖTT!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive