söndag 21 februari 2010
Vi har käkat mammas goda köttbullar,det var riktigt gott trotts att jag har så ont i munnen av blåsor och sår.

har lagt Emilio och jag somnade en liten stund som vanligt, när jag kom upp hade Rickard fixat efter maten och hängt tvätt. Nu tänkte vi kolla på en film som jag också har längtat efter att se,nämligen Becks nyaste: "I stormens öga"
Det var ett tag sedan den gick på bio, men som sagt man får välja lite mellan filmerna som går på bio. Den tycker jag man lika gärna kan se hemma!
Men Beck är en av stooora favoriter tätt efter kommer Wallander.

Imorgon ska Rickard jobba dag och jag ska få iväg ungarna till dagis , vi får hoppas det går ;)

Det här får bli det sista inlägget för idag, jag ska lägga upp bilder från festen så fort jag får dem. Men jag har inte fått några än, och Elin svarar inte på sin mobil. Kanske är det så att hon aldrig fick tillbaka den igår?!

Sov sött på er goingar så hörs vi imorgon!!

*SMACK*






86CM SNÖ HAR VI HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive