söndag 7 februari 2010
Hejsan! uch vilken natt, Rickard snarkade som en kossa, Emilio var inte bättre. Det var varmt och äckligt i rummet. Elias sov hos oss för han var så ledsen och snorig, så han fick sova i våran säng. Det slutade med att jag skickade ut Rickard ur rummet kl: 02.30 och bar Emilio in i hans rum. Elias och jag blev kvar i sängen, när jag försökte sova så hör jag något som ploppar. Jag känner att mina ögon håller på att ploppa ur av trötthet och irritation. Jag öppnade altan dörren som vi har från sovrummet, jag tänkte att det kunde va snön som droppar ner från taket. Men ike!
Tillslut kom jag på att det var i badrummet det droppade, själva brunnen i duschen var det som lät. Jag stod där ett tag och bankade på den tills den höll käften.
Tillslut somnade jag, kl var då ca 03:30. Elias vaknade redan 07:30!! Jag var uppe med han en timme,sedan väckte jag Rickard och han fick ta honom. Jag la mig igen och fick sova till 11:30. Snacka om att jag behövde det!!

Nu har jag käkat frulle och Rickard och barnen har käkat lunch, vi ska iväg till stadsparken nu,så barnen får leka lite. Sen åker vi till pappa...:)


haha jag MÅSTE skaffa mig ett par "termobyxor" jag blir som en korv när jag får ha tjocka leggings innanför jeansen. Men vad gör man för att inte frysa? ;)

Hörs sen! pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive