torsdag 18 februari 2010
Är det redan morgon?? jag är trött. Emilio har varit på toaletten 4 gånger inatt,och det har bara runnit ur honom. Men han är väldigt pigg för att ha sån mage som han har nu. Jag har lite känningar i magen, men vet inte om det är något på G. Rickard jobbar nu fram till 16:00 och jag stannar hemma från extrajobbet. Jag ringde och pratade med dem, och jag skulle känna efter så jag mår bra och så skulle vi höras ikväll om morgondagen.
Det är ju inte speciellt snällt att åka och smitta ner dom boende + personal första dagen man är där.

Imorgon skulle vi ha besök av Emilios dagiskompis Hannes och hans lillebror Linus och deras föräldrar. Men nu får jag nog ställa in det, tråkigt när man för en gångskull tar tag i det.

Ne, ska ta hand om ungarna nu så hörs vi senare! ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive