torsdag 4 februari 2010
Halloj! Då var det Torsdag = Rickards sista arbetsdag för veckan =snart helg = träffa mammi!!

barnen är på dagis,Rickard är ute och fixar med våran bil och jag har fixat lite här hemma och nu ska jag käka lunch


mmm så gott!!!!!!! och ett stort glas vatten till ;)



Morgonfrillan!
nästan ALLTID åker håret ner fast jag satt upp tofsen MITT på huvudet. Det betyder att jag rör mig mycket när jag sover.

Sitter och glor på Top model 7 på 3:an mycket trevlig trevligt oja... =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive