lördag 13 februari 2010
Nu är jag hemma igen!! Jag hoppas ni haft/har en bra lördagskväll.
Idag har jag varit hos mamma och pappa ett litet tag, sedan åkte jag och handlade present till Hannes som Emilio ska gå på kalas hos imorgon.

Sen åkte vi till Erika och hennes barn, det var mysigt. När jag tar hand om Erikas lilla Felizia så blir jag så sugen på en bebis. Fast det är skönt att bara kunna låna en bebis ibland, för det är ju faktiskt skillnad att ha en egen.


hihihi mina nyfödingar *kärlek*


Emilio


Elias


På vägen till Erika


Emilio fick spela lite hos sin lilla vän ;)


Erikas son Muigel =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive