söndag 28 februari 2010
Hej hej! hur har ni det i denna söndag? själv har vi det ganska tufft, Rickard kom hem ca 09:00. jag blev helt paff när han kom och undrade va han gjorde hemma nu?!
han berättade att det varit låst och att han och hans kollega inte kommit in. Dom försökte ringa någon som kunde släppa in dem, men ingen svarade. Dom väntade drygt två timmar sen drog dom hem. Rickard klagade att han tyckte det var dåligt att dom ber dom jobba på en söndag och sen finns ingen där som kan släppa in dem.

Så idag har Rickard och jag städat hela dagen, tack vare att Elias SPYDDE rakt på golvet och lite på Rickard. Jag började då skura golvet och sen börja jag damsuga osv..
Så nu är det nästan fint överallt!

Stackars Elias äter inget och mår dåligt, han har över 39 graders feber och diarré och spyr. Jag ska nog ringa och snacka med barnakuten igen.

Medans jag städade sovrummet så gjorde barnen och Rickard en jätte fin "Bio Koja" som dom kallar det, den blev super mysig dock lite varmt efter ett tag! =)
Så nu ska dom gå på "bio" och se ALADIN så nu är Emilio och köper popcorn i köket ;)







Tog kort med mobilen, Rickard ringde aldrig när han åkte hem från jobbet så därför har jag inte fått min sladd till kameran än.. *suck*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive