söndag 7 februari 2010


Då var man hemma igen, efter haft en ganska trevlig dag i stadsparken så är vi helt slut. Elias börjar bli riktigt dålig. Snoret rinner och han är varm,och han gråter konstant. Känner i min kropp hur dåligt jag mår i hela mig. Ångesten attackerar mig och jag vill skrika ut!
Det är bara för mycket just nu...ALLA FUCKING MÅSTE som man har som krav på sig hela tiden...
tyvärr är det mer än vad jag skrivit om här i bloggen.
Jag tror jag lider av nån inre stress, jag stressar hela tiden...när jag sover också =(
Jag har massor att fixa + att försöka få Elias att somna och må bra...
så det blir inget mer bloggande idag. Hoppas ni mår bra mina nära och kära och min fina läsare!
Natti natti!



Ankorna var hungriga


Rickard och barnen leker


Att springa runt i labyrinten var spännande!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive