onsdag 17 februari 2010
Idag har jag varit hos Lena min barnpsykolog,det var skönt att prata med henne som vanligt. Denna gången var vi hos henne, och det blev faktiskt mer riktigt snack då. När vi varit här så blir det mycket annat och inte lika seriöst.
Tack Lena för du är så UNDERBAR! *massor med kärlek till dig*

Emilio hade jätte ont i magen inatt,och i morse var han läs i magen. Så han fick vara hemma från dagis för att se så det inte blir något mer av det.








huhuh mitt hår behöver en seriös tvätt, men det är inte bra att tvätta det så ofta som jag gör, så därför försöker jag hålla på det ganska länge. Funderar starkt på att ta och göra en toning hos Gina snart + toppa... ;)

Mina tre pojkar här hemma behöver också ta en klippning, Speciellt den minsta!!
Nu ska vi käka revbensspjäll med en god sallad till!

mummmms

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive