söndag 14 februari 2010


GLAD alla hjärtans dag!!
vad gör ni kära läsare?

Emilio är på kalas och leker och stojar, Rickard jobbar,och vet ni vad jag gör?? hehe

STÄDAR!!!!!!!!!!!! Jag tänkte jag kunde gör det lite fint tills Rickard kommer hem. Jag har nyss städat Elias rum och håller på att damsuga vardagsrummet för fullt.
Jag tycker INTE det är kul, för det är så mycket att städa, men jag ser det som ett träningspass och då går det bättre!
Just nu tog jag en lite rast med kaffe och en hård macka;)

Eftersom det är denna lilla mysiga dag så tänkte jag lotta ut en liten alla hjärtans dag present till en av mina läsare.
Jag skulle vilja att ni som följer min blogg varje dag eller nästan varje dag skickar ett mail till zabina.svensson@hotmail. com och berättar varför just du följer den? är det för du är en vän till mig? släkt? någon som bara är intresserad av bilderna, eller kanske bara tycker jag är patetisk? =O
Berätta gärna också vad du gjort på just denna alla hjärtans dag!

Ni har hela dagen på er fram till 00:00, priset och den söta vinnaren presenteras inatt.

dags att fortsätta städa!!
*Massor med pussar och kramar*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive