fredag 26 februari 2010
Hej och hå bloggen! hur har ni det denna fredagskväll? Själv har jag haft det kanon, jag har jobbat.
Jag trivs jätte bra där, vi har haft en trevlig kväll med dom gamla och fikat och ätit godis och fruktsallad. Ett soft jobb med trevlig personal och goa gamlingar ;)

Har pratat med min söta Maya idag, ni vet hon som fick barn för 3 veckor sedan. Det va så kul att höra att allt gått bra med sin lilla bebis och att dom mår bra. *saknar dig Maya*
Jag hoppas vi snart ses gumman!


haha




Som sagt har kvällen gått super bra, och när jag kom hem berättade Rickard att dom ringt från jobbet och frågade jag om kunde jobba imorgon också.
Så jag ringde upp och pratade med dem, och då ville dom att jag skulle jobba delad tur.
Det menas att jag börjar 07:00 på morgonen och slutar 21.00 på kvällen, sen har man rast mellan 14:00 och 16:00.
Känns lite jobbigt,känns onödigt att åka hem på den lilla tiden så jag får se vad jag hittar på!

Så tråkig bloggen blev när jag inte har någon kamera, eller kamera har jag men sladden är hos mamma och pappa ju =(

Slänger upp lite gammal bilder







Saknar dig Alex......










Sov sött och ha det bäst!

*LOVE*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive