fredag 19 februari 2010
Nu har vi käkat en super god kvällsmat som Rickard gjorde. Det blev lax och potatismos och sallad och lite smått och gott!


MÄTT!

Lugn och skön kväll igen, och alla är FRISKA! helt underbart =D
Min kompis Elin ringde igår och bjöd mig på inflyttningsfest och bad med söt röst att jag skulle komma. Jag är skit sugen på att gå ut och dansa och skratta med vännerna, men jag är absolut inte sugen på att köra bil hem sen om det ska bli sånt väder som dom snackat om på vädret.
Sen tror jag inte Rickard är speciellt sugen på att ha barnen själv imorgon. Jag nämnde det för honom, men han sa inget och gick och satte sig framför tv.n. Så vi får se vad som händer :)



Nu ska vi se film, en film som jag ville se på bio. Men det blev inte så, för när man har barn måste man välja lite vilken film man ska se på bio, man har inte alltid barnvakt ni vet!
Så vi valde att se Avatar istället för denna, och Avatar är den bästa film jag sätt så jag ångrar inget.
Filmen vi ska se heter 2012 och dom flesta som läser har säkert sätt den. Men inte jag, och jag gillar den typ av film så det ska bli SKIT NICE ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive