måndag 15 februari 2010




åh... både jag och Emilio har blivit sjuka. Emilio har hög feber medans jag har lite mindre, som tur var fick jag i han lite alvedon. Det brukar vara det jobbigaste som finns när det gäller Emilio. Han TOTAL vägrar... så oftast har vi fått tvinga han att ta en alvedon supp, ( alvedon i rumpan) men det känns så ****** vidrigt att tvinga honom, men man måste ju få ner febern. Så nu ligger den lilla sjuklingen och tittar på "Landet för länge sedan" Jag önskar jag också kunde lägga mig, men Elias är överallt och river ner och flyger runt, så det är OMMMMÖJLIGT!




Happ, vi får försöka överleva eftermiddagen och kvällen... =(

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive