onsdag 10 februari 2010
Mön mön fina läsare!

Idag så är båda barnen hemma. Elias var ju dålig igår och oftast tycker dagis det är bra att ha barnet hemma en dag till så inte hon eller han smittas. Så jag bestämde mig för att låta Elias var hemma idag också, och då fick Emilio var hemma me...
Efter jag ringt så hörde Elias dagis av sig och berättade att dom har en unge där som nyss spydde. Det går alltså maginfluensa på dagiset!! TUR att inte jag gick dit med han idag! Det är tydligen en ny som startat för i år, jag kommer inte ihåg vad det heter men tydligen så spyr man först,sen feber och sedan diarre. Sen blir man tydligen frisk i ca 3 dagar för att sen återvända. sjukt... uch. Jag tror inte vi klarar oss ifrån maginfluensa i år, men man kan ju alltid hoppas!

Elias har lagt sig för att sova,dock hör jag att han INTE gör det han ska.
Emilio spelar lite medan jag tar mig en macka och lite kaffe med mjölk och givetvis passar på att skriva lite. Ikväll åker jag till Erika för att hämta min kamera sladd,sen blir det en fika med min lilla Gina!

Dags att ta fram mat från frysen hum... idag blir det nog kyckling och potatis eller kanske pommes till barnen.

Hörs sen ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive