tisdag 9 februari 2010
Det är Tisdag idag,en stressig sådan som vanligt!! brotom brotom hela morgonen. Tillslut kom Emilio till dagis, men Elias är fortfarande dålig så han fick följa med hem igen. strax efter 10:00 kom Lena våran barn psykolog, Vi tog en kopp kaffe som vanligt och pratar om det som ska pratas om. Man känner sig alltid starkare och ett snäpp gladare när hon gått härifrån, Mm tycker mycket om den kvinnan!
man behöver tala ut och klaga hos någon. Och är det en ärlig och trevlig kvinna som lyssnar är det ännu bättre. Och när världen är på väg utför behöver man någon som lyfter upp än!!
Tyvärr är det många som mår dåligt! barn,tonåringar och vuxna! Vi lever i en mycket tuff värld, så konstigt skulle det vara om ingen mådde dåligt ibland. Men det gäller att leva i nuet och kämpa på och tänka på alla människor som älskar än. Och styrka dom sidor man har som är starka och som man gillar hos sig själv. Det gäller nog att se ÖVER berget och inte rakt in i det.


Tänkte jag skulle lägga Elias snart och sedan göra lite käk.
Rickard jobbar dag, så han slutar vid 14:00. Inga andra planer för dagen vad vi vet ännu. =)



Hittade en skit söt på min lille bEbis Elias. Här är han ca 7 månader!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive