lördag 20 februari 2010
SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT VÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA
VÄDRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som sagt så är jag riktigt arg, efter har fixat mitt hår till "ruffslockar" som jag kallar det,så började jag kolla lite på Aftonbladet för att se hur det går ute på gatorna osv..
Och plötsligt ser jag vilka tåg som är inställda, tror ni inte jag ser att just det tåg som ska åka med är inställt. Eller ja faktisk alla tåg här är inställda!! Som tur var han jag inte fixa mig helt, utan bara hår och ögonskugga. Men jag är riktigt besviken nu och känner att jag bara vill sätta mig ner och lipa.
hahaha visst är jag mogen??
ne, men ärligt talat så känns det skit! jag hoppas att dom snart kommer ut och säger att nu kan man åka bil på gatorna igen. pappa och mamma dödar mig om jag åker, men jag funderar på det starkt....






0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive