onsdag 10 februari 2010
men GODNATT bloggen!
Nu är jag hemma igen,det gick bra att lämna katten till pappa även fast jag var på väg att rymma med katten. Det kändes skit tufft att gå ifrån den,jag satt länge och klappade den men gråten i halsen. Den spann och njöt och det gjorde inte saken bättre.
Tillslut åkte jag, men fy vad dåligt jag mådde!
Jag kom fram till Erika och hon babblar på om allt möjligt som vanligt,så hon fick mig på andra tankar. Vi tog en kopp kaffe och pratade lite om allt möjligt.



Min fina Erika och hennes fina Felizia*


Efter ett tag så var det dags för mig att åka och möta upp Gina den fina!
Hon är min goda vän och min otroligt duktiga frisörska! ;)
Jag åkte till hennes jobb för att hämta upp henne,därefter bestämde vi oss för att käka och fika hemma hos henne istället för på ett fik.

Som vanligt så ställer Gina sig direkt vid spisen och gör mat till mig och hennes man Robert! Lilla gumman som har jobbat hela dagen och sen får stå och göra mat till mig också hahaha så go!



Vi snackar,skvallrar och skrattar, efter maten går vi ner en trappa och sätter oss där istället. Och snacket fortsätter, om vänner,familj,kärleks bekymmer,barn,graviditeter och mycket mycket annat!
Man behöver detta ibland, komma bort och prata av sig med en riktig go tjej kompis.


Om ni inte ser så klicka på bilden så blir den större!
hahah hur lyckas vi ha armen lika dant på kortet? så fult hahahaha flum flum!


baka kaka smaka? mmmmm Ginas kakor!!!!!!


Idag såg jag ut såhär:

Älskar mina nya leggings från Bik Bok!


Emilio tar kort på gamla mammsen ;)





När jag sitter där hos Gina ringer Rickard och säger.

- Jaha! nu har maginfluensan kommit Zabbe!
- VA? skojar du!!!??? utbrast jag.
Han berättade att Elias spytt... men han berättar också att han hostade och hostade och sen spydde. Så HOPPAS det var för han hostade så mycket som han spydde och att det inte är en maginfluensa!! GODE GUD!!!! jag vill inte.
Jag sa till Gina vad Rickard sagt, och kände att jag nog hade lite ont i magen själv. SNACKA OM ATT KÄNNER NÅGOT BARA MAN HÖR ORDET MAGSJUKA/SPYA!
Så jag åkte hem, det tar ca 30 min att komma hem men bil. Medans jag kör så förbereder jag mig metalt för att bli sjuk, jag blir ALLTID smittad när någon är magsjuk. Rickard där i mot blir ALDRIG magsjuk... *orättvist*

Nu är jag hemma i allafall och inget mer har hänt än. Han har fått lite cola och kex och nu är det tyst så alla 3 sover. Så nu ska jag också sova och njuta av att jag är frisk...än så länge....

PUSSS ops.. jag kan smittas med alla pussar jag delar ut till höger och vänster! ni får nöja er med en vink ikväll/natt.

*vink vink* ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive