torsdag 18 februari 2010
Nu har Rickard kommit hem från jobbet, han är nu och handlar lite cola till Emilio och vitt bröd m.m.
Jag har just börjat med maten, om jag ska vara ärlig har jag ont i magen. Men jag tänker försöka käka lite mat ändå!


Emilio är inte bättre, så fort han käkat eller druckit något så står det som spö i backen på honom =(

Ändå har jag varit snål med dricka och vitt bröd, så han är riktigt kass i magen.
Nu har vi duschat alla 3 och jag hoppas vi får en mysig kväll ändå!




0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive