onsdag 10 februari 2010
Halloj! nu sitter jag hos pappa och väntar på att han ska komma hem. Det är såhär att vi ska avliva Findus/Finduslina, det går inte längre att ha en katt som gör inne hela tiden. Något är tyvärr fel... det känns jätte jobbigt,men veterinären tyckte också det var bäst. Så hon/han får en spruta och sen somnar in... När jag tänker på det så gör det ont,och jag känner hur gråten är i halsen. Men den kommer få det bra och den slipper lida,vissa kan ju dränka/skjuta eller bryta nacken av en kattunge. DET SKULLE ALDRIG JAG! jag är djurkär och kan inte ens vara med när hon/han ska avlivas. Så min snälla pappa ställer upp att ta dit den.
Jag vill bara att han kommer hem så jag kan ta bilen och dra! För att tänka på det hela tiden är bara jobbigt.


farväl söta katt....

Så snart drar jag till Erika och hämtar min sladd så jag kan lägga in kort igen, sedan åker in till stan för att träffa Gina.

Vi hörs sen med lite bilder sov..

pusss

1 kommentarer:

Gina sa...

mm synd om katt jäveln... hehe

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive