fredag 19 februari 2010
Då var filmen slut, den var faktiskt inte så bra som jag trodde. Tycker att vissa scener var lite fjantiga och väldigt overkligt att allt skulle gå så bra!
Så den får 8 Z av 10 möjliga.

Vad tror ni förresten,tror ni att jorden kommer gå under?
jag tror absolut den kommer det,men jag hoppas inte jag får uppleva det. Fast innerst inne tänker jag inte på mig själv, utan jag tänker på mina barn,Rickard,bror och föräldrar i första hand. Och givetvis tänker jag på mina nära och kära,och allt folk som kommer lida. Fast det gör ju folk hela tiden i nutid med,barn svälter,misshandlas och blir våldtagna m.m. Jag känner mig helt förstörd när jag tänker på det, hela min kropp börjar skaka och jag får ångest. Man blundar för sanningen med vad ska man göra??... man inser sanningen men man blundar för man vet att man inte kan göra något. Givetvis kan man skänka pengar ,men vet man att dom kommer fram till 100% ? ne... jag tror inte på det själv förens jag själv får ge det till dem. Fast visst har jag skickat pengar och hoppats på det bästa. Jag vet att jag måste sluta och tänka på det för jag kan inte sluta gråta och jag mår verkligen dåligt och jag blir arg på allt och alla.


Jag hoppas som sagt att inte jordens undergång är så nära,men om den är det så tackar jag gud för min tro på honom. och att min fina sambo ( som jag hatar ibland) också har den tron och att mina barn är med oss.

Hoppas ni sover gott och vaknar friska och glada!

*1000 kramar*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive