torsdag 18 februari 2010
Hej bloggen! kass uppdatering idag, men det har varit mycket och tiden har inte funnits riktigt.
Emilio är fortfarande dålig, jag hoppas bara att han inte kommer få springa på toan hela natten!

Jag har pratat med min arbetschef och vi bestämde att jag skulle jobba imorgon, det känns jätte bra hoppas bara inte jag blir dålig och smittar någon.

Jag och Rickard har tittat på film och myst lite, vi hittade en film som heter Territory.
Först tyckte vi den såg väldigt B ut, men faktiskt så var den riktigt bra. Den var aldrig långtråkig, bra gjord och spännande!!
Så jag ger den: 7 Z av 10 möjliga

Den finns på Voddler för er som har den tjänsten, sov sött nu alla fina läsare!

*Smack* ;)



En idyllisk flodtur i den australiska vildmarken förvandlas till en mardröm, när en enorm saltvattenkrokodil plötsligt anfaller båten. De överlevande lyckas ta sig till en liten ö mitt i floden, men är långt ifrån säkra. Solen går snart ner och tidvattnet börjar stiga. Om några timmar kommer hela ön att ligga under vatten. Ett monster gömmer sig under ytan – men förr eller senare måste de simma över till andra sidan.






0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive