måndag 8 februari 2010
happ! nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på en buss som går 21:50! UCH.. sen jag fick körkort åker jag aldrig buss. Det är så tråkigt,men ibland kan det vara skönt. Men när det är kallt ute och man bara vill hem snabbt!! så är det skit surt!!
Anledningen att jag måste ta bussen är att jag har lånat pappas bil över en natt. Våran bil har varit på lagning. Så jag bestämde mig för att åka och lämna bilen idag och OFFRA mig att ta bussen. Tzzz fjantig jag är... buss är mycket bättre för miljön+ att det är billigare!

Det var skit trevligt hos Erika! Hon är så snäll,go,fin och smart kvinna!
Vi bestämde att vi skulle börja ses oftare. Hon har en pojk på 5 år och lilla flickan Felizia 2 månader aaaw *love*

ÅÅÅH!! jag skulle just lägga in några bilder på bloggen, och då ser jag att jag glömt USB sladden!! *suck* vad illa... jaja då får jag en anledning att träffa Erika snabbare ;)

Ne! nu ska jag ta något att käka här i mitt barndomshem och sedan snacka lite med pappsen och invänta BUSSEN..........

Jag säger godnatt redan nu, för jag kommer hem ganska sent och då går jag och lägger mig.

Puss puss

1 kommentarer:

aye sa...

Jo det är bara bra tack
Kram =)

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive