fredag 5 februari 2010
Hej goingar!

Nu är vi hemma från Linköping! TYVÄRR glömde jag (klantskallen) elsladden till DATORN! så den höll i ca 15 min innan den dog =(
Så det blev inget bloggande.

Men det har varit en mysig dag,det tar ca 1 timme och 45 min till Linköping.
när vi kom fram så kramade vi givetvis om mammi! Hon var nyduschad och såg ovanligt pigg ut för att vara nyopererad.
Vi gick sedan ner i restaurang för att käka något, UCH! det var faktiskt inte speciellt gott. Typ FRYSMAT...eller JA det var sån mat man köper på ica eller konsum. Så det var ingen höjdare, men det gick att käka.
Vi gick upp till mammi igen, sen så spelade vi kort och pratade. Emilio var jätte duktig hela tiden. Han hittade massor med leksaker där och började leka och pyssla. Tiden gick och mammi blev trött så vi bestämde oss att åka hem. Innan det så åkte vi till Linköpings domkyrka, OMG VAD FIN! helt underbar. Vi tände två ljus för mammi... jag mådde så bra där inne. Och Emilio tyckte jätte mycket om att vara där, men framför allt så tyckte han det var spännande med alla bilder och statyer.
Sen åkte vi hem till JönkÖping igen, vi träffa Rickard och Elias och åkte hem till MullsjÖ! på vägen köpte vi mat och köpte en flaska vin. Emilio ser på film, Elias sover och jag och Rickard ska glo på film!













pappi och mammi


Under klockan fick Emilios teckning vara

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive