fredag 19 februari 2010
Hemma!!

hoo vilken dag det varit, fick jobba över 30 min också. Det har varit mycket och lite små stressigt men jätte kul! Jag trivs som bara den, och det är härliga tanter och farbröder. Idag jobbade jag med en som hette Lena och Kerstin,dom var trevliga och jag trivdes väldigt bra med just Lena. Hon berättade att det var ovanligt mycket och körigt just idag,och det hade hon kanske rätt i. Jag trivdes som sagt men en sak tycker jag var lite skumt, det är att dom inte prioriterar att äta. Tydligen gör man det om man hinner bara + om maten räcker. Det tycker jag är lite skumt och jobbigt...
jag fick även vara med om en tant som dog, det är första gången jag såg en död människa. Inget speciellt men givetvis lite konstigt, men för mig kändes det väldigt naturligt.
Så det var mycket som hände idag =)

Efter jobbet åkte jag och handlade och sedan kom jag hem. Jag möttes av en sliten Rickard , och just nu bara stör jag mig på människan! bläää
nu försöker han krama mig och jag vill spy på honom!
Ahja, så är det ibland...

Dags att jobba här hemma! Rickard ska åka och köpa ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!

Vi hörs senare puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive