måndag 15 februari 2010
VINNAREN ÄR...

JOHANNA LINDQVIST FRÅN HELSINGBORG!

Helt okänd person för mig, Joanna läser min blogg för hon tycker det är intressant att följa mig som ung 2 barns mamma och tycker även att jag har fina bilder. =)

Grattis Johanna!
Tack för att du är en av mina läsare som följer mig.
Johanna berättade igår att hon och hennes kille Alexander skulle ut och käka och sedan åka hem till Alexanders föräldrar och ha det mysigt.
Jag hoppas ni hade en jätte rolig och mysig kväll!


Du får två biobiljetter av mig! bjud Alexander eller någon annan på bio ;)

*Många kramar*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive