lördag 20 februari 2010
Hallo!Nu är det bestämt att jag drar till Elins fest och sedan ut på krogen där vi redan beställt bord! MEN det värkar vara kaos ute på vägarna! båda min föräldrar säger att jag är dum om jag tar bilen i detta vädret! Min pappa har något larm han har via hans jobb och måste vara ute på första plats om något händer nu i trafiken. Så han borde ju faktiskt veta om det är riktigt illa där ute...
Så jag bestämde mig att ta tåget istället! Riikitgt jobbigt när man vill ha på sig klänning,efter tåget måste man ta sig till Elin som bor en bit därifrån. BLÄÄÄÄ
men men det får gå! Nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll, detta är min chans att ha min nyaste klänning, men frågan är om det inte blir för kallt...


PARTY LÅT NR 1 FÖR MIG JUST NU ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive