torsdag 11 februari 2010
MÖN på er!

Natten blev lugn, inga mer spyor! Men jag har haft ont i magen hela natten och inte käkat något ännu. Matlusten finns absolut inte... Jag hoppas det inte är något på G, men man vet ju aldrig. Emilio är pigg och Elias är inte sämre han..
Jag misstänker att han spydde för att han hostade som en galning och så kom kräkreflexen och så spydde han. Eller så är det den där nya influensan som har kommit,så man spyr,en feber och sedan diarre. Tydligen är det dom som bara spyr en gång när dom får den typ av magsjuka!

Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på för mat, jag funderar på fisk och potatis,eller pannkakor. Fisk är bra för magen, men pannkaka är inte dumt för magen det heller =)



Solen lyser faktiskt idag,och jag blir sugen att gå ut i och bara njuta av solen skinande rakt i ansiktet. Skulle vara mysigt att ta med en grill och grilla korv ute i kylan, och ta med sig varm choklad i en termos och bara MYSA med barnen och Rickard. *ler för mig själv*

Hepp, nu ska vi se vad man ska göra för käk då, och hoppas jag får lite matlust nu!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive