onsdag 3 februari 2010
Jaha kära läsare! jag har just sätt dom tre sista avsnitten av Paradise Hotel! Ni vet säkert hur det slutade.
Som ni vet har jag aldrig gillat Jackie, men när jag tittar på allt och funderar så tycker jag ganska bra om dom jag "hatade" innan ändå. Man ser lixom helheten och då förändras allting.
Catja var nog en värdig vinnare faktiskt,trotts lite fult spel...
Det är svårt det där, men Patrik och Jackie var fina ihop, och att dom delade på pengarna var KANON! då kände man att dom gärna kunde vinna!

Erika och Kristoffer... hum?? jag gillade Kristoffer innan. Men när han börja hålla på som han gjorde hit och dit med olika tjejer så blev jag äcklad och plötsligt tyckte jag han va rätt skabbig. Han körde ett bra spel,men han fick ju på nöten tillbaka sen!

Erika em.. tyckte illa om henne först, sen tyckte jag om henne och nu i slutet så ser jag absolut inte henne som en vinnare iallfall.


aaw... hahha Cimon är en sån kille jag tror jag skulle ha SKIT KUL med ;)
Ne, om man skulle sova nu kanske? det är ju en dag imorgon också.
Längtar tills jag ska få träffa mammi!!

najt najt *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive