tisdag 2 februari 2010
Klockan går så konstigt idag! jag somnade i soffan så fort Elias somnade, Emilio kom hem och Rickard åkt till jobbet. Jag är så spänd för mammas operation, jag har SÅ kort stubin när det gäller barnen just nu. Och har ingen lust för någonting...
Jag väntar på att pappa ska ringa och berätta hur operationen har gått. Mitt hjärta klappar snabbt och jag känner mig yr...jag önskar att Rickard var hemma och kunde stötta mig,men eftersom ekonomin måste gå ihop så behöver han jobba.
Ska gå och leka lite med barnen nu för att få tiden att gå...



Tog ett glas Oboy med lite grädde och kanel på toppen..





Puss på er!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive