onsdag 24 februari 2010
Hej söta läsare!
Nu är vi hos mamma och pappa, mamma är just nu hos några vänner och pratar och äter lite. Pappa är hemma och sitter och nördar sig framför datorn som jag =)





Min pappis!





Rickard har lagt sig med barnen, det är jätte bra om Rickard får sova ut lite, han har sovit så lite dom senaste dagarna.

uch vad trött jag är på bilar och snö!!

När vi åkte till in till mamma och pappa idag så åkte Rickard mina föräldrars bild och jag tog våran.
Rickard körde före mig och åkte den vanliga vägen, undertiden jag tog en annan väg för att se om den gick fortare än den vägen vi brukar ta.
När jag kom till backen upp till mammas och pappas väg , är det så smalt att man inte kan mötas längre.

Jag körde in på vägen och plötsligt så kom en bil farande rakt mot mig, jag var tvungen att stanna och försöka köra in på en parkering till ett hus.

När bilen åkt så tog jag fart och skulle köra, då kommer EN till bil och tar för sig. Jag svär lite för mig själv och backar tillbaka igen. ÄN en gång tar jag satts och gör ett försök, ME DÅ KOMMER EN BIL TILL!! nu var jag arg, när det äntligen är fritt så försöker jag ta mig upp för backen, men ack det var för sent. Jag slirar och kommer ingenstans, det börjar bli kö bakom mig och folk som kör på den stora vägen börjar också köa bakom mig. Jag känner hur ilskan kommer och paniken ökar., jag kämpar, jag startar på 2an och jag gasar. Jag får motorstopp och jag startar igen. Men det går inte, efter 10 min kommer det en kille som frågar hur det går, han var jätte snäll och frågade om han skulle sätta sig i bilen och försöka Just då ser jag Rickard komma springande ner till mig, han hade hört att en bil slirat och misstänkte att det var jag.

Han och killen och en man till som kom ut ur sin bil putade på våran bilen och då gick det. Men än en gång så kommer en dum **** och tar för sig hela vägbanan. Jag bestämmer mig för att backa istället, jag ser knappt någonting och jag är svettig och sur. När jag backar in till några hyreshus så märker jag att två bilar kommer efter mig och det är jätte trångt. Jag blir arg och ledsen och ber Rickard ta över, Rickard kämpar med bilen och hittar en parkering han ställer sig på så bilarna kommer förbi. När han just ställt bilen på parkeringen, så ska DEN bilen som är efter oss in JUST på den parkeringen vi står på.
Rickard börjar backa längre in på gatan och då kommer EN BIL FRÅN DE HÅLLET! ska man skratta eller gråta? (just nu skrattar jag) Efter mycket om och men så tog vi oss ut, och med lite fart så tog vi oss upp för backen. BRA BRA BRA!



Hjälper Emilio att bajsa haha ;D

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive