tisdag 9 februari 2010
Ne! nu har jag suttit här på tok för länge. Jag skulle lägga mig strax efter 21 hade jag ju sagt.
Men nu är kl 22.30 och jag har inte borstat tänderna ännu!

Jag har lite planer på att ändra lite på bloggen och då har jag fantastisk hjälp från en vän som heter Thobbe =) Så vi får se om det blir någon ändring på bloggen i helgen.

*suck* vet ni vad?? gran***** är kvar! alltså,hur svårt kan det vara att inte ta bort en gran? Jag tror det är själva allt GREJS eller ja PYNT som gör att man inte tar tag i det. Det ska ju packas ner i lådor och sen vidare upp på viden... blääää Men imorgon då??!

-mm kanske!

Oj.. nu hör jag Emilio gråta =( dags att dra!

Hörs imorgon, puss puss på er *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive