måndag 22 februari 2010
Mön mön alla läsare!
Idag kom jag upp när klockan ringde och jag fick barnen till dagis i jätte bra tid!
BRA ZABINA!!!!!!!! Känns jätte skönt, och känns bra att jag gick dit med barnen så jag fick lite träning samtidigt.

Jag har kommit hem och tagit mig en kopp te och två hårda mackor med ost och bannan.
Sitter och myser i min fåtölj och tittar på "Efter tio" med Malou von sivers!
Behöver ta en dusch sen känner jag, och göra mig i ordning lite. Men just nu bara mysa och slappa!







0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive