tisdag 16 februari 2010
Hej bloggen, idag blev det sena inlägg!
Natten var jobbig med Elias, 3 välling åt han och tappade nappen ca 2 gånger. Jag var så arg och trött i morse. Rickard tog barnen till dagis så jag fick sova ut!
Klockan 10:20 vaknade jag och fick goda frallor till frukost, som Rickard hade köpt efter han lämnat barnen.

Jag ringde mammi för att fråga om hon orkade med att jag och barnen kom en stund, och det gjorde hon. Dock får jag sköte dem själv, för mamma orkar bara med lite i taget.

Så nu är vi här hos mamma, pappa och min bror Simon.
Simon berättar att han ska åka till Thailand den 15 mars,för att gå en bartender skola och leva livet. han visade en film på hur det skulle vara, oo vad man fick lust att göra samma sak som han. Men nu har jag valt ett liv som ung 2 barns mamma och så är det bara att glömma det. Men en resa till ett annat land frå det bli snart, det behöver vi.

Som ni vet skulle vi åkt till Egypten nu i mars med mina föräldrar. Men min älskade mammi fick ju reda på att hon fått cancer, så därför kan vi inte åka. Det var min kära far som fyller 60 och han bjöd oss alla på all inclusive till Egypten.
Vi själva har inte råd med en sådan resa så därför åker vi inte själva, men vi hade inte åkt nu ändå, inte när vi inte vet hur det ska gå för mammi........



Mamma Zabina och Elias myser framför datorn. haha vilken min Elias har...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive