tisdag 23 februari 2010
Happ, då var man hemma efter att ha lämnat barnen på dagis och varit hos tandläkaren.
Han sa att det var visdomstanden som strulade, och att om det fortsätter så får vi dra ut den.
Jag har dragit ut ca 10 tänder redan i min mun, så jag har varit mycket hos tandläkaren.
så jag är absolut inte rädd för det, har dock aldrig haft ett ända hål i tänderna och det är jag stolt över! Men jag är inte rädd för att gå till tandläkaren alls.



På väg till tandläkaren


Jag börjar bli RIKTIGT hungrig nu, jag fick en äcklig salva i munnen hos tandläkaren och jag fick inte käka på en timme. Men det har gått mer än en timme nu, men salvan i munnen smakar så äckligt så jag tror nog att maten kommer smaka skit också då.
kl:13:50 åker jag och hämtar ungarna och sen bär det iväg till BVC för att ta vaccinet för svininfluensan.



Myser med katten Sollan och kollar på Top model

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive