tisdag 2 februari 2010
Nu har jag läst saga och lagt barnen, men båda är vakna! *suck* blir antagligen en jobbig kväll idag. Stackars Elias, hans mage är så kass! Han har varit lös i magen säkert 2 veckor nu. Så imorgon ringer jag bvc..

Pappa ringde vid 18.30 tiden, sen ringde mamma bara en timme efter, det var så skönt att höra henne. Men man hörde att hon var helt slut..
Läkarna värkar positiva och har hopp, men någon efter behandling blir det nog. Ingen vet ännu, mamma sa till mig.

- Zabina! just nu är allt bra, så var glad nu. Min mamma är en tuff dam och stark! så jag sväljer gråten och säger till henne att allt är okej, och att jag ska försöka vara glad.



Denna låt älskar min mammi! Så fort jag hör den så klappar mitt hjärta bara för henne... To u mammi!

ojs.. nu kom tårarna, jag är så RÄDD!! *gråter*

´

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive