fredag 12 februari 2010
hoo jag är faktiskt jätte seg! jag tror jag gör för lite och därför blir jag bara så seg i både kropp och huvud!
Rickard lägger Emilio och sedan ska vi göra lite käk!är AS HUNFRIG!
Jag har suttit och läst lite bloggar och kollat runt på annat.

Jag hade tänkt dra till Erika ikväll med bara Emilio,men hon skulle ha massa besök så jag kände att det blev nog för mycket för henne med massa folk som skulle sova över och hälsa på! Så jag backade och önskade henne en trevlig kväll, sen vet jag ju att det lätt blir lite mycket när man just fött barn.
Apropå nyfödd! Jag fick ett kort av min älskade sötnos Maya (Emilios gudmor) Hon som skulle få barn som jag skrev om. Jag fick ett kort på hennes otroligt söta Lionel! jag längtar efter att få se det lilla grynet =)

Min älskade Mamma kom hem idag, hon berättade att hon tyckte det va skönt att vara hemma. Men det är klart det inte är som vanligt att komma hem,inget är som vanligt! och än så länge vet vi inte vad det var för någon slags tumör hon hade i magen. Det är fortfarande många frågetecken och det gör det hela jobbigt. Men jag tycker det känns bra att hon kommit hem, så jag får ta hand om henne som hon har tagit hand om mig.
Vi får se om jag åker dit imorgon,allt beror på hur mycket hon orkar med... hon har gått ner i vikt rejält mycket och har svårt att käka då hon mår illa. Men vi ska klara detta tillsammans mammi!!!! *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive