tisdag 9 februari 2010
Hej bloggen! just nu ligger jag i sängen med Emilio. Jag ligger och skriver,och Emilio lyssnar på Astrid Lindgren som Pippi Långstrump. Jag älskar Astrid Lindgrens sagor,men vem gör inte det?? jag försöker tänka vilken saga jag gillar bäst. Men det är svårt..
Pippi Långstrump är ju klart en av favoriterna, speciellt när jag var liten! Jag tyckte så mycket om pippi så jag var som henne. Och jag hade på mig "pippi kläder" jämt och sov med dem också haha!!


Jag tycker fortfarande om att titta på Pippi =)

Fy vad tråkigt att jag inte kunnat ta några kort idag,jag tror jag får åka till Erika imorgon igen, så jag får sladden till datorn.


Nu ska ja försöka få Emilio att sova, sen ska jag se om det är något kul på tv ikväll ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive