söndag 28 februari 2010
*Gäääsp* God.... morgon? jag är helt slut!!!!!!!!!!


Mina ingar vaknade lite innan 06.00, men fick dom att ligga i sängen till 06:50, men fick inte sova något.
okej okej, jag vet att det är normalt för småbarnsföräldrar att gå upp så tidigt,men för mig är det sällan det händer.

Elias den lilla prutten vaknade några gånger inatt av att han hade hög feber och svettades, man blir lite orolig att han ska få feberkramper igen. Han hade det för några månader sedan och det var riktigt äckligt. Barnet får alltså jätte hög feber och sen börjar krampa och det börjar rycka i hela kroppen och barnet skriker ett skräckslaget skriv och rädsla! uch...

Men nu verkar han lite bättre,dock har han inte käkat något...

Emilio har varit så duktig idag, han gick och städade upp ALLT i sitt rum och det har han aldrig gjort innan. Visst blir det rent på golvet men man kan inte säga att allt är på sin plats, snarare inkastat i garderoben hahaha. Men det klagar jag inte på nu, jag berömmer hans insatts att ens komma på att städa sitt rum. Om jag direkt skulle klaga på honom vänder jag det till något negativt. Nu sitter han och Elias och tittar på teletubbies, Emilio kan också se det dock tycker inte det är JÄTTE roligt,men han gör det för Elias skull.

Jag tänkte att Emilio skulle få spela lite sen undertiden jag nattar Elias och även försöker sova lite själv, annars tror jag att jag svimmar.

puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive