tisdag 9 februari 2010
Nu sover Emilio och Rickard har nyss lagt sig. Jag ska faktiskt också krypa ner i sängen snart. Men innan det så ska jag käka lite mjölk och flingor + knäckebröd med pickles på.

Jag sitter och glor lite på tv,just nu så går det ett program som heter
"Mammas lilla skönhetsdrottning" Vad tycker ni om skönhetstävlingar för barn??

RÄTT ELLER FEL???




Personligen så tycker jag det är FEL FEL FEL FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!! visst är dom helt underbart söta,men är det verkligen rätt att göra som dom gör med dom stackars flickorna?! Att i tidig ålder lära sig att klä sig lättklätt och kladda på 1000ton smink och bara le och tro att man är vackrast. Dessa mammor faktiskt "SKADAR" faktiskt dom stackars barnen.
Dessa mammor peppar sönder dem till 1000, och tvingar dem att träna och träna och många tror att just deras dotter ska vinna. Men OM inte just deras dotter vinner då??... FATTA vilken besvikelse för många flickor som tror så stenhårt på att dom är vackrast och bäst. Dom blir helt brända och det kan orsaka skador för livet!
En flicka i detta tv program sa:
- Om jag inte vinner så är jag nog inte tillräckligt snygg.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag blir så upprörd, ska en NIOåring känna såhär?? ska en NIOÅRING börja oroa sig hur hon ser ut???? *SUCK* det är så ***** tragiskt!
Snacka om att INTE få vara barn =(

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive