torsdag 8 april 2010
Heej bloggen!
Nu är jag hemma igen. Jag var hos Gina och fixa mitt hår och jag klippte lugg................
haha nejdå jag är nöjd! Känns lite skumt bara,det var så länge sedan jag hade det.Men jag tycker man ser mer söt ut än snygg med lugg.
Det var mysigt att träffa Gina,hon jobbar som ett svin och har ingen tid för någonting.Men framåt sommaren ska vi ses mera. Jag åkte hem till mamma och pappa efteråt och pratade och kollade på Hv71 - skellefteå. Sen lyssnade jag på matchen i bilen


POWER

HV VANN!!!!!!!!!! GRATTIS HV71!!!!!!!!!!!!!!
WEEEEE Spännande med hv71 och Djurgården i FINAL!! det vill jag inte missa.
Rickard är ju från sthlm och är gammal Djurgårdare fast det är ju i fotboll.
Nu när han flyttat till jkpg till mig så håller han ju givetvis på HV71 eller?????????????





0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive