fredag 9 april 2010
Jag fick en tråkigt samtal av Rickard just som när jag skulle gå in på Atlantis och träna.Han berättade att hans brorsdotter Elias och Emilios kusin blivit jätte sjuk! och hade fått åka raka in till sjukhuset AKUT.. Jag kände hur oron över hela mig kom och hur gråten var i halsen när Rickard berättade det.Hennes blodvärlden var katastrof och hon var helt grå på hela kroppen hade svärmor sagt när hon ringt till Rickard,hans bror Tommie är helt knäckt..Så dom har det tufft nu han och mamman Jenny.
Ni som läser och har barn vet exakt vilken ORO jag pratar om...
Gode gud hjälp....





Thommie och Julia Rickard och Elias för ett år sedan.

Rickard ringer nu se om han kan åka ner till Malmö där dom bor.....

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive