tisdag 13 april 2010


Jag tror jag blir galen på detta HUNDBAJS! det är absolut inte hundarna jag tycker illa om utan deras husse/matte som inte kan plocka upp skiten efter sig.Jag ska inte sitta här och säga att jag alltid tagit upp hundbajset efter min hund (har haft hundar)
Jag tycker det är helt okej om hunden skiter i diket eller i skogen,men INTE på stigar där folk går!! När jag och Rickard var ute med mamma och pappa i Lördags så gick vi en runda i skogen där vi brukar gå.Men fy 17 vad mycket hund skit det låg överallt,seriöst det var nästan så vi tänkte gå tillbaka och skita i att gå rundan i skogen.Hur tänker folk?? när dom går den rundan med sin hund och hunden skiter och dom inte tar upp det,hur är det då nästa gång dom går den rundan? tänker dom inte då att FY vad äckligt att min hund får all skit under tassarna och för att inte tala om att få det själv under foten?!!
Ne,jag tror alla kan hålla med om att det är skit äckligt med hundskit överallt,men sen är det en annan sak att faktiskt ta upp det eller hur??

Jag tycker iallfall att folk bör ta mer ansvar och bry sig lite mera för det är så onödigt och det är inte så jobbigt att ta upp lite SKIT efter sin vovve,och är det så äckligt så bör man inte ha hund.Skaffa då en kanin! dom bajsar i buren,deras bajs luktar inte och dom är hårda så du kan plocka det med fingrarna ;)



0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive