söndag 25 april 2010
hej hej hej...
Jag är helt slut,det har varit en tuff dag på jobbet.Jag jobbade med en söt tjej som hette Johanna.Hon hade inte varit där så jätte mycket och jag är heller inte så van vid allt.Så allt tog lite längre tid än vad det gör när man är med någon som är van.
Men vi klarade det och man blir ju mer och mer säker på det man gör,men oj vad vi fått springa och fixa och ta i.
Nu är jag hemma och sitter i sängen och fötterna luktar BLÄÄÄ...

Rickard och jag har inte haft det bra idag,han frågade nyss om jag ville se en film.
Och det vill jag,men jag sa nej... känner mig fortfarande arg på honom då morgonen var tuff och bråkig.

Imorgon ska Rickard jobba annorlunda än vad han brukar göra,han ska jobba 07:00 till 16:00.
Mamma och jag har snackat idag,och hon sa att hon skulle komma hit imorgon och vara med mig och barnen.
Saknar mamma så....sen hon blev sjuk har hon inte varit här så mycket och inte orkat ta barnen.Men huvudsaken är att hon mår och blir bra min mammi.
Pappa saknar jag med,men jag har en annan relation till honom.Och så är det ju oftast att man har en annan relation till sin mamma.
När det gäller pappa så vänder jag mig hellre till honom när det gäller ekonomi,kluriga frågor tankar och jobb och smart het,min farsa är riktigt smart och duktig på otroligt mycket ;)
Och ibland förstår han mig bättre än mamma,men det är olika.
Barnen älskar pappa jätte mycket och ofta är det mer morfar än mormor haha.

Ne,ska kanske fråga Rickard om han vill se film då... ;) SKRÄCKIS??

Sov sött mina fina läsare,vilka ni nu är... ni är grymt dåliga på att skriva kommentarer :D
Natti natti

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive