måndag 5 april 2010
Haft en bra kväll,barnen sover och Rickard också.
Jag fastade framför filmen Face off.Varje gång den visas så säger jag alltid.

- Nej! inte igen?? jag tycker nämligen att den visas ofta på tv.

Men om sanningen ska komma fram så var det år sedan jag såg den,antagligen bara för att jag alltid tycker att jag nyss sätt den för att den visas ofta, men just ikväll så råkade jag fastna för den och nu och vill se klart. Den är ju riktigt bra......
Imorgon är det en vanlig dag och barnen ska till dagis och jag ska fixa här hemma och ringa lite samtal.
Har varit inne på Nelly och Bubbleroom och tagit hem några söta toppar och även nya regnkläder till Emilio.

Hoppas ni sover gott!

puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive