lördag 24 april 2010
Nu ska jag snart till jobbet! Rickard slutade en timme tidigare så han åkte och köpte lördagsgodis till barnen.Tyvärr så köpte han väldigt MYCKET och jag blev sur,för både han och jag försöker tänka på vad vi käkar och jag tränar och Rickard "bantar" och så kommer han och förstör.. givetvis kan inte jag hålla mig när jag vet att det finns massor med godis i skafferiet.
Så vi blev osams och jag har gått runt och tittat snett på honom ett tag nu,ni vet dom man gör på högstadiet ;) hehe
Men grejen är att han glömmer bort att vi bråkat på en sekund så han går runt och är dö trevlig och försöker gosa som vanligt,och tillslut så orkar jag inte vara sur och ger mig.För plötsligt kommer jag inte ihåg varför jag blev så arg... tzz :P

Barnen är ute och leker med grannungarna Emma och Robin,2 skit goa ungar! det betyder mycket att ha bra grannar.



Själv har jag hängt tvätt ute i solen,dom blir så härliga och luktar så gott.

Hoppas ni får en trevlig Lördagskväll och jag säger bara en sak

HEJA HV NU TAR VI SM GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ren spegel.... uch

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive