lördag 10 april 2010
Hej hej på er söta bloggläsare!
den trökiga Lördagen blev lite bättre när mamma och pappa kom.Och Emilio fick åka till sin bästa kompis Hannes och leka av sig =)

Mamma och pappa hade med sig mat från igår när dom haft gäster,älggryta och ris!
Gott som vanligt.Rickard kom hem efter jobbet,tydligen skulle han åka till sin kompis senare, så vi åt alla 5 och drack kaffe och pratade och spelade spel.Sedan gick vi ut på en promenad.När vi kom in så åkte Rickard till sin kompis och mamma och pappa stannade ett litet tag till och Mille kom hem från Hannes!

Jag har lagt barnen och är lite sur för Rickard inte kunnat kasta iväg ETT fjuttigt sms och frågat hur det går med barnen? eller hur jag mår...
Han brukar undra varför inte jag hör av mig när jag är borta ibland..så tycker det är dåligt. Dumma karlar! han borde känna mig vid det här laget. *suckar* Ahja kl 21:30 börjar en film som jag är sugen på,den heter "Djävulen bär prada"vet att den är några år gammal men jag har inte sätt den.Så nu får jag chansen!

Dom ringde just från jobbet och frågade om jag ville jobba en delad tur imorgon. Det menas från 08:00 till 21:00. VISST det hade gått bra,men jag ska inte vara där jag brukar utan på avdelningen bredvid! Tydligen en stökig och tuff avdelning! Jag kände direkt att jag inte hade lust att vara där helt ny och få så mycket ansvar på en gång... Men det var kris och vem vet,jag kanske trivs??? Jag sa JA....*suck*




Mammi gör mat hos oss =)
Pappa kollar på bilar,han ska tydligen köpa en ny.
Aaaw är dom inte söta? Emilio läser för den lilla svinkoppen Elias

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive