söndag 25 april 2010
Halloj bloggen!!!

Jobbade ju igår kväll och jag fick chansen att titta lite på matchen där.Dom gamla blev tyvärr lite stirriga av ljudet av hockeyn så jag fick aldrig se det SUDDEN! men plötsligt fick jag höra att dom tagit SM GULD!!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
Jag blev jätte glad och jag pratade med min kompis Elin som också var glad och ville få med mig ut och titta lite på stan.
Jag ringde till Rickard och han var så trött på barnen som vägrade somna,men han tyckte absolut jag skulle gå ut och kolla läget på stan.Själv var han så trött efter allt jobbande.

Så jag åkte 20:45 hem till Mullsjö,det tar ca 15 min att komma hem ifrån jobbet som ligger i Habo.När jag kom hem så satt jag och snackade med Rickard lite och Elias hade vägrat somna så han var vaken fortfarande.
Jag klädde om och jag sminkade mig lite snabbt och tog på mig en söt klänning från märket
Prim I Am
Jag skyndade mig för att hämta Elin.Vi åkte sen inne i stan och tutade på roliga mäniskor och ropade vad vi tyckte om HV ;)
Det var MASSOR med folk ute och det var trångt och fullt överallt.Men en otroligt trevlig stämning.
Vi var inne på en krog och Elin tog en öl och jag smakade bara lite,vi gick vidare och då in till stan och kollade läget.Det var SVIN kallt och det var så fullt där Hv skulle komma så vi klarade inte att vänta på något vi aldrig skulle få se ändå.
Efter ett tag åkte vi hem,så det blev bara en snabbtur för att kolla läget.




Är så trött på att jag inte har en fungerande kamerasladd..
Så det får bli min KASSA mobikamera fortfarande...

Rickard är på stan med barnen,dom skulle köpa ett nytt spel till vårat Wii.
Sen skulle dom käka på Mc Donalds,Rickard skulle ta med en sallad till mig också ;)
Kl:16:00 ska jag till jobbet...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive