fredag 9 april 2010
Hajsan hajsan!
Då var det dags att söva snart!
Har inte haft lust att ta några kort. Rickard stannade hemma,Julia mår lite bättre men långt ifrån bra....hon är givetvis kvar på sjukhuset.Rickard vill vara där samtidigt så kan kan ju inget göra ändå...

Vi beställde mat ifrån Karls krog som det heter och sen gjorde jag och Rickard en ganska nyttig äpple+päron paj som vi åt med barnen.
Vi hade tänkt att se den sista Wallander men nu är klockan så mycket och Rickard ska jobba imorgon igen. SURT men bra såklart. Efter hans jobb om Elias mår lite bättre åker vi till Ikea,vi behöver nämligen en ny bäddmadrass till sängen. AKUT! just nu är det en vanlig tunn madrass och på andra sidan en STOR som man har på golvet när man har gäster typ...det går inte i längden UCH vad ont i ryggen man får av den.

Jag hoppas jag ska få lite jobb också,sommarjobb har jag där som redan är klart,men skulle va trevligt att få lite innan sommaren me ;) Men så länge får jag vara hemmafru höhöhöh

Har nog inget kul att skriva mer än att ni får sova så sött

PUSS och tack för att ni läser min blogg *kärlek*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive