onsdag 28 april 2010
tja tja bloggen!
En dag till med ingen tid för bloggen.
jag var på möte med Emilios dagis i morse.Allt gick bra och vi kom överens om att han skulle på en uppföljning hos en talpedagog.han är nämligen sen i språket och orden kommer inte riktigt rätt.
Sen kom mamma och vi började laga mat tillsammans och sen var det dags att hämta Emilio från dagis,vi åt mellanmål och sen packade jag och sedan åkte vi hem till mamma och pappa.

Rickard kom dit efter jobbet och vi började göra oss klara,det var INGET roligt vänder.Det regnade och var rått.Så vi bestämde att inte gå och titta på Hv utan vi åkte till en jätte mysig restaurang och åt god mat!

Jag kände att det inte var så mysigt som jag hoppats p när jag sprang runt i mina högklackade skor och klänning.Jag kunde lika gärna ha mysbrallor och munktröja på mig i detta vänder...

Vi beställde in olika rätter idag,jag tog en souvlaki med friterad klyftpotatis och massor med annat gott.Rickard tog en oxfile fylld med fetaost och potatis-kronärtskocka gratäng med rödvinssås m.m
Det var så SJUKT gott kan jag lova.
Efter så bestämde vi oss för att åka hem,det var tråkigt vänder och ingen bio gick just då.
Så vi åkte hem till mamma å pappa igen och se åkte vi hem.

Det räcker med en god middag i lugn och ro för att man ska få ny energi och sakna sina ungar.

Tog bara några kort,jag glömmer hela tiden.Givetvis kom jag på att jag skulle fota den goda maten då jag redan käkat upp den... YES...

Hoppas ni sover gott för det ska jag göra nu,men en snarkande 4 åring bredvid mig ;) PUSS






0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive