onsdag 14 april 2010
Godkväll söta ni!
Nu sover barnen,båda två i min säng! shit,jag fattar inte vad som händer.Tänk om Elias också är trång i halsen?! jag borde kolla upp han också då han snarkar och vaknar till och blir ledsen,dock börjar dom drömma mycket nu också så det kan ju vara det.
penicillinen är slut nu och vi får hoppas han fick i sig tillräckligt så han slipper öroninflammationen!

Sitter och fnissar och stör mig på Anna Anka som söker en ny assistent,jag har skrivit om det innan men jag är lite allergisk mot denna kvinna men tycker dock det är roligt att se.Nu ser jag en av killarna som fick dra och han börjar nästan lipa och det blir för mig så komiskt..jag KAN inte fatta att man står där frivilligt och vill tjäna henne och slicka hennes röv. uuuuuuuuuch uuuuch uch uch! Nu börjar något mycket bättre Andra Avenyn ;)

Tyvärr får jag inte upp några bilder då kamerasladden är helt hopplös och den bara glappar!
Jag sa att jag skulle ta kort på mina nyaste kläder idag,men det är så att inatt ska jag shoppa som bara den,ni som är medlemmar vet exakt vad jag menar ;) Inte?? fråga mig då!!
hihihihi


Fick en fråga via mailen av en tjej som hette Jenny och hon undrade vad jag använde för vågtång på nyårsafton.Jag använde då OBH Nordicas Artist Wave Maker från OnOff
Tack för frågan jag ska använda den oftare nu ;)






1 kommentarer:

Anonym sa...

sån har jagmed, dom är så bra! när man har långt hår hehe

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive